СЕРВІСИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ ГАЛУЗІ КЕРУВАННЯ ІТ-ПРОЄКТІВ

Автор(и)

  • Олександр Олегович ІВАСЮК Заклад вищої освіти «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая» https://orcid.org/0009-0005-4354-4328
  • Роман Олександрович ЦАТУРЯН ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» https://orcid.org/0009-0008-3524-1628
  • Ірина Вадимівна КУЧМА ТОВ «НВП "Радікс"»

DOI:

https://doi.org/10.53920/ITS-2024-2-8

Ключові слова:

IT-проєкти, artificial intelligence, software, множина

Анотація

У статті моделюється кейс входження людини в IT-сферу на посаду проєктного менеджера (РМ) та проводиться дослідження, щодо обрання переліку програмного забезпечення (SW) для керування IT-проєктами за допомогою порівняльного аналізу відповідей трьох поширених та безкоштовних сервісів штучного інтелекту (AI), а саме ChatGPT, Copilot, Gemini.

Об’єктом дослідження у роботі виступає процес керування ІТ-проєктами, а предметом дослідження є множина SW продуктів, які використовує РМ під час виконання проєкту.

Актуальність: постійно зростаюча кількість людей, які намагаються розпочати діяльність в IT-сектору з однієї сторони та постійно зростаюча популярність сервісів AI для пошуку інформації з другої сторони, роблять задачу дослідження пов’язане із пошуком набору SW для керування IT-проєктами за допомогою сервісів AI актуальною та практично значимою.

Методика дослідження полягає у тому, що відповіді, наданні сервісами AI (ChatGPT, Copilot, Gemini) порівнюються між собою задля визначення множини SW, які одночасно належать двом або трьом множинам відповідей сервісів АІ. Отриману фінальну множину SW для здійснення процесу керування IT-проєктами порівнюють з множиною, яка отримана експертним шляхом.

##submission.downloads##

Опубліковано

31-12-2024

Як цитувати

ІВАСЮК, О. О., ЦАТУРЯН, Р. О., & КУЧМА, І. В. (2024). СЕРВІСИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ ГАЛУЗІ КЕРУВАННЯ ІТ-ПРОЄКТІВ. ITSynergy, (2), 123–135. https://doi.org/10.53920/ITS-2024-2-8

Номер

Розділ

Подання