ДЕЯКІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ВЕБ-ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ COFFEE++
DOI:
https://doi.org/10.53920/ITS-2023-2-8Ключові слова:
e-commerce, кав’ярня, вебсайт, вебсторінка, вебсистема, вебдизайн, веб-орієнтована системаАнотація
В наш час веб-орієнтовані системи використовуються в багатьох сферах економіки, освіти, в нашому повсякденному житті. Особливе місце займають веб-орієнтовані системи закладів громадського харчування (ресторанного бізнесу), серед задач яких, зокрема, є задачі, пов’язані з обробкою замовлень клієнтів та оптимізації бізнес-процесів цих закладів. Сучасна e-commerce перетворилася на повноцінний самостійний бізнес, який пропонує багато можливостей для різних категорій користувачів (покупців, клієнтів), відрізняючись асортиментом товарів, функціональністю, дизайном відповідних вебсайтів. Веб-орієнтовані системи стають необхідним компонентом сучасних закладів громадського харчування. Підприємства, які впроваджують інноваційні технології, мають значні перевагу на ринку. Тому актуальність розробки веб-орієнтованої системи COFFEE++ не викликає сумнівів.
Метою роботи є аналіз та дослідження проблем щодо розробки програмного забезпечення відповідної веб-орієнтованої системи та її використання для оптимізації бізнес-процесів закладу громадського харчування (кав’ярні) та підвищення рівня задоволенності клієнтів, які роблять online-замовлення страв і напоїв, які пропонує заклад, та отримують доставку цих замовлень. Мета і завдання статті спрямовані на просування інноваційних підходів та технологій, які можуть підтримати стійкий розвиток закладу громадського харчування (кав’ярні), забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів та отримання максимального прибутку.
Веб-орієнтована система COFFEE++ є інструментом для кав'ярень, які прагнуть оптимізувати роботу, підвищити рівень задоволеності клієнтів і збільшити рентабельність. Впроваджуючи цю систему, кав'ярні можуть випереджати конкурентів, адаптуватися до споживчих уподобань, надавати своїм клієнтам високий рівень обслуговування. Здатність системи генерувати звіти та аналітику дає можливість менеджерам кав’ярні приймати рішення на основі різноманітних даних (щодо клієнтів, замовлень, ситуації на ринку, тощо), визначати сфери вдосконалення та оптимізувати загальну ефективність бізнесу в закладі.