ВЕБ-ОРІЄНТОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЯМИ – ЕФЕКТИВНА ЦИФРОВІЗАЦІЯ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.53920/ITS-2024-1-4

Ключові слова:

інформаційні технології, цифровізація готельного бізнесу, веб-орієнтована система, веб-орієнтована система управління готелем, готельний бізнес, управління готелями, готельніх послуги

Анотація

У сучасному світі готельний бізнес постійно зазнає трансформацій під впливом інноваційних технологій. Одним із ключових напрямків цифровізації готельного бізнесу є веб-орієнтовані системи управління. Ці системи відіграють важливу роль у підвищенні ефективності та конкурентоспроможності готельного бізнесу в цілому, та окремих готелів зокрема, забезпечуючи якісне обслуговування клієнтів та оптимізацію діяльності готелів, зменшенню витрат, раціональному використанню ресурсів (матеріальних, фінансових,кадрових). Однак сучасні веб-орієнтовані системи управління готелями мають й певні проблеми, які потребують свого вирішення. Ці проблеми обумовлені, зокрема, необхідністю: захисту інформації; надання клієнтам та адміністрації готелю рішень-рекомендацій (за багатьма критеріями), широкої візуалізації наданої інформації.

Цифровізація готельного бізнесу має грунтуватися на використанні сучасних інноваційних технологій, таких, як, наприклад, штучний інтелект, машинне навчання, розпізнавання образів тощо. Крім того, цифровізація діяльності готелів тісно пов’язана з розвитком апаратного та програмного забезпечення сучасних мобільних пристроїв. Тому розробка мобільних застосунків є одним зі стратегічно важливих напрямів розвитку цифровізації та автоматизації в управлінні готелями. Це допоможе підвищити конкурентоспроможність, покращити обслуговування клієнтів та створити нові можливості для розвитку готельного бізнесу.

Метою роботи  є аналіз та дослідження проблем щодо розробки програмного забезпечення відповідної веб-орієнтованої системи управління готельним бізнесом, яка б підтримувала комфортний інтерфейс користувачів системи (клієнтів, адміністрації та працівників готелю) при виборі/бронюванні номеру, готелю чи ї готельної послуги для більш точного підбору оптимального варіанту готельного відпочинку/роботи з урахуванням потреб користувача, які визначаються шляхом відповідного опитування потенційних клієнтів.

На основі проведеного дослідження можна зробити висновки  що використання веб-орієнтованих систем управління готелями обумовлює: підвищення ефективності управління готельним бізнесом за рахунок автоматизації та цифровізації відповідних процесів; покращення обслуговування клієнтів за рахунок інтеграції з різноманітними каналами бронювання; ефективне управління ресурсами готелів. На основі проведеного дослідження була розроблена веб-орієнтована система «Hotel», опис якої приводиться в роботі.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-06-2024

Як цитувати

ТКАЧЕНКО, О. А., ТКАЧЕНКО, О. І., & ЩЕТИНІН, А. О. (2024). ВЕБ-ОРІЄНТОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЯМИ – ЕФЕКТИВНА ЦИФРОВІЗАЦІЯ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ. ITSynergy, (1), 43–61. https://doi.org/10.53920/ITS-2024-1-4

Номер

Розділ

Подання