ОЦІНКА ЯКОСТІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ МЕТОДАМИ СУЧАСНОЇ ТЕОРІЇ ТЕСТУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.53920/ITS-2023-1-7Ключові слова:
модель Раша, латентний параметр, інформаційна функція, сучасна теорія тестування IRTАнотація
У статті проведено аналіз якості тестових завдань для контролю знань студентів на основі однопараметричної моделі Раша з використанням інформаційних функцій. Аналіз ґрунтувався на досягненнях сучасної теорії тестування IRT(Item Response Theory). Метою дослідження було виявлення недоліків тесту та визначення засобів їх усунення. Для досягнення цієї мети було наведено алгоритм побудови інформаційних функцій тестових завдань та тесту вцілому для однопараметричної моделі Раша. На основі дослідження інформаційних функцій запропоновано методику аналізу і підвищення якості тестових завдань. Продемонстровано застосування запропонованої методики на прикладі комп’ютерного тестування з дисципліни «Паралельні та розподілені обчислення», яке було проведено для студентів 4-го курсу ЗВО "Міжнародний науково - технічний університет імені академіка Юрія Бугая".